Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Moduł Płace

Moduł płace obejmuje oprócz wszystkich czynności związanych z naliczaniem wynagrodzeń dla pracowników również  obsługę w zakresie   ubezpieczeń   społecznych a  więc  w  szczególności  ustalanie  praw  do  świadczeń z ubezpieczeń społecznych i  wysokości tych  świadczeń,  a także rozliczenia z ZUS.

Wynagrodzenia

  • stworzenie    bazy   danych   płacowych   pracowników klienta, naliczanie wynagrodzeń pracowników, z uwzględnieniem premii i nadgodzin oraz innych dodatków i potrąceń stosownie do indywidualnej specyfiki rozwiązań płacowych u klienta (w tym urlopów, zwolnień chorobowych, zasiłków, składek na fundusz pracy, ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych) stosownie do wiążących klienta postanowień umów, przepisów prawa, regulaminów pracy i wynagradzania.
  • rozliczenia z ZUS
  • sporządzanie odcinków płacowych dla każdego pracownika,
  • sporządzanie druków ZUS RMUA dla każdego pracownika,
  • sporządzanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń pracowniczych na wskazane rachunki bankowe,- sporządzanie przelewów składek na rzecz urzędów państwowych (ZUS, US) i innych instytucji,
  • sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesięcznych, składek pracowników klienta,
  • rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych
  • sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT-11, PIT-8B),
  • sporządzanie rocznego obliczenia podatku (PIT-40),
  • inne czynności związane z wynagrodzeniami, a w szczególności:
    • przygotowywanie informacji o wynagrodzeniach niezbędnych do sporządzenia zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników lub wystawianie tych zaświadczeń,
    • przygotowywanie ustalonych w umowie raportów i zestawień płacowych przydatnych w bieżącym zarządzaniu firmą,
    • pomoc przy inspekcjach i kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego oraz pomoc w  załatwianiu  spraw  pokontrolnych, a w szczególności przy sporządzaniu wyjaśnień odpowiedzi odwołań itd,
    • ponoszenie odpowiedzialności przed klientem w zakresie prawidłowości sporządzania list płac klienta, naliczania i pobierania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, zaliczek na podatek dochodowy i naliczania innych składników,
    • bieżąca współpraca z klientem w zakresie objętym umową, przechowywanie dokumentacji płacowej klienta w miejscu bezpiecznym, strzeżonym, zapewniającym jej poufność lub organizacja takiego miejsca w siedzibie klienta lub w innym wskazanym przez niego miejscu, na podstawie odrębnej umowy pomoc przy formułowaniu zakładowych przepisów   płacowych  (regulaminu  wynagradzania,  regulaminy  pracy), a także motywacyjnych systemów wynagradzania.
  • Poszczególne punkty oferty mogą zostać zmodyfikowane stosownie do potrzeb i indywidualnych wymagań klienta.

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?